streda 30. januára 2008

Niečo o blogu od Romana S.

Mal som zvláštny sen! V noci z utorka na stredu sa mi snívalo, že som si vytvoril blog na portáli sme.sk a tak som ráno vstal a povedal som si: prečo nie? a skutočne som si ho tam založil. Aby ste mi verili, tak adresu má: www.slusny.blog.sme.sk a existuje iba niekoľko málo hodín. No a celý deň som v robote márne skúšal si doňho vložiť svoj prvý príspevok, aby mali ostatní, čo čítať. Vo chvíľach najväčšieho zúfalstva mi prišiel e-mail od mojej sestričky Denisky s odkazom na jej, ale vlastne tak trochu aj náš blog. Povedal som si, že sme asi naozaj súrodenci, keď nás v takmer tom istom čase napadajú rovnaké veci (samozrejme bez toho, že by sme sa dohodli, veď to by asi inak nebolo ničím zaujímavé či výnimočné). No a práve teraz skúšam vložiť svoj prvý príspevok na tento náš blog. Hádam sa mi to podarí... A kebyže áno, tak mám ešte jeden odkaz pre Ivicu:

Mrzí ma, že som ti nestihol odpísať na mail, ale som sa k tomu ešte nedostal. Intenzívne však na to myslím, že mám určité resty a snažím sa ich čo najskôr povyrovnávať...

1 komentár:

Slušná povedal(a)...

Ako vidím, si sa pochlapil, chlope...
A tak to má byť...veru, veru, blogovať treba, lebo inak si budú o nás myslieť, že sme nejaké B-éčka alebo čo.
Už je to raz tak. Som rada, že si sa ozval. Veď všetko je na webe!!!