utorok 4. marca 2008

Dve strany mince...


Životná púť sa zbabelo zmetá,
mám v sebe privátny prevrat,
s otrokmi svojho „ja“ spätá,
šepká mi svedomie - vraj tú hru nehrať...

Srdce ma uväznilo v okovách lží,
dno oceánu prikrylo telo,
zostalo zaťažené závažím,
to telo, čo uletieť chcelo...

Z diaľavy počuť mohutný hlas,
ten, čo i vodu ostro prehluší,
zasadil malý klas v nás,
jeho tep dostal sa mi do uší...

Začalo to nevinne, zo zvedavosti,
stretnúť ho a zistiť jeho rebríček,
čo prešlo do nespavosti,
a vzťah bol plný potýčiek...

Zamotal sa život zrazu,
city zafarbili svoje tiene,
roztopil sa ortieľ mrazu,
v bruchu šemotia si motýle...

Je v mojich myšlienkach i snoch,
báda ma, pripomína sa,
už nie len jedného - už mám dvoch,
srdce vo veľkých problémoch – zvŕta sa...

Rozhodnutie prišlo, padlo a snažilo sa udržať,
myšlienky však neverné nestíchli,
nedajú sa vymazať či umlčať,
a to sme toho mnoho nestihli...

Vždy tam bude miesto pre Teba,
nespálim mosty, neutnem city,
budem sa snažiť sa nebáť,
že okrem sladkostí si tu i Ty...:-)

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Veľmi krásne. Bojím sa tomu porozumieť..

Anonymný povedal(a)...

Už tomu konečne rozumiem. Tie dve stránky mince je na jednej strane ten veselý úsmev na fotografii a na druhej strane ten smutný text. Ale mi to trvalo...
Veď nebuď smutná, nemáš na to žiaden dôvod. :-)

Slušná povedal(a)...

Nie som smutná..:-)
Som len večne nespokojná a som žena. Čo to je to isté???